söndag 4 oktober 2009

work eat sleep

 

IMG_0796

Sedan jag började spränga i Uddevalla för snart en månad sedan så har det varit begränsat med tid till annat, blogga till exempel... Nu har jag sån tur att jag inte måste blogga för att tjäna pengar. Fy fan för att ha det som jobb. Det känns som om jag jobbar, äter och sover bara. De dagar jag hämtar barnen på dagis så kommer Sofia hem runt 21 och då säger hon hej och jag säger godnatt typ. Träningen hinns inte alls med så som jag skulle vilja heller. Allt pappersarbete, uträkningar, regler och tidspress på projektet tar hårt på psyke och ork. Men det är samtidigt jävligt kul. Men det blir skönt när detta arbete är klart och man kan ägna sig åt att spränga istället för att skriva papper.

I förrgår såg jag en skum grej högst upp i mitten på min datorskärm, det såg ut som ett pressat litet löv ungefär. När jag tittade på det närmare så sprack skärmen! Ända ner till högra hörnet där klockan finns. Datorn är cirka tre månader gammal bara men jag tror knappast jag får något på garantin eftersom jag tappade datorn första veckan jag hade den, så det blev en spricka i plasten på sidan, så dom kommer ju att hävda att det är yttre åverkan som framkallat sprickan.

Någon som vet någon som byter ut skärmar på laptop?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar