söndag 14 mars 2010

Grillning, film, vin och repning

Igår drog vi iväg med Timo, anna och Viola för att grilla korv. Vi hamnade på Vänern i en liten vik. Fyfan va gött det var! Att stå ute på vintern i solen och äta nygrillad korv och dricka en flaska lättöl till det, det är fan lyx! En termos kaffe var givetvis med också.

Sen på kvällen kollade jag och Sofia på "Luftslottet som sprängdes" och precis som de två tidigare filmerna i Millennium-serien så var det en riktigt bra film. Vi ser på film alldeles för sällan tycker jag, men det känns som att vi har en miljon andra saker för oss hela tiden. Men det är gött när det väl sker.

Senare på kvällen satt jag och grejade lite och gjorde reklam för ny bandet på olika sidor. Tänkte att ett litet glas vin kan man ju alltid smutta på... jojo. Det blev mer än bara ett glas! Så jag satt och snackade på MSN med Timo, Janne och vår senaste medlem Andreas och drack vin... glas efter glas. Hade ingen tanke på att vi skulle repa kl 11 på morgonen, så jag fick ringa Timo så han fick köra. Det var ett grymt bra rep och vi gjorde nästan klart en hel ny låt.

Vår nya sångare Andreas verkar bli ett mycket bra tillskott i bandet, han skall sköta sången och det han gjort innan låter riktigt bra så jag är mycket nöjd att ha honom i bandet. Han har precis hoppat av Shining men har även några andra band som ex Livsnekad och Vile Scar.

Vi väntar fortfarande på nya loggan som är under tillverkning av Christoph Szpajdel, the lord of logos som han även kallas :) Han har tidigare gjort logos till bland annat Emperor, Enslaved, Lord Belial, Dark Fortress och ett gäng till. Han har tydligen över 7000 logos på sitt samvete :)

På fredag skall vi kika på en ny lokal, en helt egen där vi inte delar med något annat band. Skall bli gött!

Gå med i Chaos Ex Nihilo på Facebook om ni inte redan gjort det, för helvete! ;)
http://www.facebook.com/group.php?gid=10150109951240459

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar