fredag 12 mars 2010

Arbete och Kaos

Oj oj oj vad länge sedan jag skrev här nu, jag hade nästan glömt av att jag hade en blogg... illa?. Bra eller anus?

Jag har nytt jobb på gång och det känns jävligt skönt. Det är inte helt officiellt ännu så jag drar inga detaljer ännu, men inom några veckor är jag förhoppningsvis igång och spränger berg igen! Ahh så gött det skall bli med lite dynamitlukt i näsan igen!

Jag testade ju att spela trummor i januari strax innan vi blev uppsagda på grund av konkursen. Mersmak som helvete gav det ja! Så nu har jag startat ett nytt band; CHAOS EX NIHILO (det är latin och betyder Kaos ur ingenting). Än så länge är vi bara tre pers i bandet och vi letar efter ytterligare en gitarrist och sångare, helst i en och samma person. Så om du kan och vill komma till Vänersborg en till två gånger i veckan och repa så maila lite info om dig till mig. Det är death/black vi spelar.

Ohoj så länge.

En liten bild på mina älsklingar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar