lördag 16 maj 2015

Tre och ett halvt år!

Japp, så länge var jag medlem på Sportlife utan att vara där en enda gång! Jag tränade där nåt år, sedan nåt år till efter ett uppehåll på nåt år, för att bara sluta vara där helt plötsligt. Jag sade upp mitt medlemskap i början på detta året och min goa sambo och flickvän Sujo pushade mig att komma igång med träningen igen, men nu valde jag samma gym som henne, dvs Fitness24seven. Öppet dygnet runt och ligger mitt i stan. Ett ganska B-gym men det duger till mig. Så vid sidan av jakt, fiske, jobb, musik och fritid så kommer det kanske bli något tråkigt inlägg om just träning, min träning. Mestadels för att jag själv vill läsa det sedan, men du får läsa du med, om du vill. Eller skit'it. 

Starke Staffan! Eller jag... 110 kg marklyft är jag nöjd med att ha klarat just nu, det är andra gången någonsin jag lyfter mark. Men det blir nog fler kilo när jag får rätt teknik etc. Men det är då det. Allt har sin tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar