tisdag 9 december 2008

Jag är Mr Universe! Grattis till mig!

Det dröjer nog inte länge innan ni kan se mig ta hem pris i bodybuilding! Kanske överdrev jag nu....kanske. Idag fick jag äntligen tummen ur arslet och åkte ner till gymmet för att träna lite. Jag betalar ju ändå varje månad så nu var det dax att i alla fall se hur lokalerna såg ut... Dom såg väl ut ungefär som jag trodde, fast lite mindre. En massa konstiga maskiner som var upptagna. Men jag skulle bara börja lite lätt så det blev en sån där konstig halvliggande cykel i runt 15-20 minuter. Efter det rodde jag 2 km på högsta motståndet. Sen var min puls maxad och det kändes gött i nästan hela kroppen. Så ca 35 minuter blev det nog totalt. Det kommer jag nog att få fan för imorrn av kroppen... jag måste tillägga att jag burit en massa grus på en bergtäkt idag också, så träningsvärk kommer jag garanterat att ha imorrn. Det skulle jag nog ha även om jag inte hade tränat.

Om det är jag på bilden här får ni gissa själva.

2 kommentarer:

  1. I min värld så är du alltid mr Universe!

    SvaraRadera
  2. Snöskottning är bra träning! ;)

    SvaraRadera