lördag 7 februari 2009

Charge!!!

"Efedrinfri fettförbrännare som ger en rejäl energikick och den kontroll du behöver för säker och effektiv fettreducering. Charge!® ASF är förkortningen av Appetite Suppressing Fat Loss & Energy Booster och erbjuder exakt det som namnet står för. Med endast 2 kapslar Charge! dagligen kan du börja den transformering du önskar och få den kropp du alltid drömt om. Tillsammans med en välbalanserad diet och träningsprogram är målet nära."

Visst låter det väl fantastiskt!? Jag tyckte det verkade jättebra så därför köpte jag inte en burk utan fyra! Det är ju inte fel med lite hjälp på vägen tänkte jag... Nu har jag använt Charge dagligen i ca 2 veckor och jag har nog inte varit så här trött på många många månader. Samtidigt har jag tränat några gånger per vecka och käkat frukost (protein Whey 80), mellanmål (frukt)och medhavd Gi-lunch eller på restaurang (inte Gi eller LHCF utan normala portioner med husmanskost). Den gångna veckan gick det visst ner några negerbollar på onsdagen också. Så veckan har resulterat i en viktuppgång på 5 hg. Nu väger jag 104,8 kg...

Jag har ont i ryggen som fan och det har blivit värre under veckan så idag blir det inget gym för min del. Däremot skall jag ta med familjen till Skräcklan och ta en promenad där i parken.

2 kommentarer:

  1. Du har inte funderat på om det är p g a ökad muskelmassa du går upp i vikt av? Använd måttband istället för vågen.

    SvaraRadera
  2. Urna: Jodå, jag vet att jag inte kommer att gå ner i vikt lika snabbt när jag tränar styrketräning samtidigt, men jag jag har en visuell kontakt med magen som säger att det inte bara är muskler :)

    Men själva måendet är bättre så jag deppar inte ihop ändå, jag vet ju att jag är på rätt väg.

    SvaraRadera