torsdag 26 februari 2009

och en sak till... eller några.

Idag skrev vi kontrakt på nya lägenheten och bokade ett garage och parkering. Så nu är det ännu mer verklighet att vi verkligen skall flytta. Det kommer att bli jävligt gött när vi flyttar att slippa Melleruds Nyheter samt Kyrknytt. Den senare av dom är så onödig för den brinner ju inte ens! Jävla skit! Melleruds Nyheter kan man åtminstone ha för att tända i spisen.
Nu är det det där programmet på TV om Linda Rosing som letar efter Sveriges stördaste desperata blinda snubbe, typ. Hur lyckas dom hitta 50 pers som är intresserade av henne? Än en gång älskar jag fjärrkontrollen och att vi har många andra kanaler.
Någon som vill köpa en Jeep Cherokee? Nybesiktigad och skattad. 4 liters rak 6a. 4WD etc. Bjud nåt gött mellan 14.900-15.000 kr så är den din! Eller bytes mot annan bil i samma prisklass ungefär. Men ingen liten bil för det är ganska gay. Min nya idé för bilköp är så här; Jag köper en bil som jag gillar, när det är dax att tvätta den så säljer jag den för det är roligare att köpa bil än att tvätta den. Jag är nöjd med den idén. Så Jeepen säljs alltså otvättad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar