söndag 1 mars 2009

Grant's charge!

Ja, Grant's funkar också som viktminskningspreparat. Gårdagens konsumtion resulterade i viktnedgång på 1,3 kilo. Då åt jag ändå mat, tårta och en massa godis också. Ett lustigt fenomen är att jag idag har svullnad framför ena hälen, samma som sist gång jag drack whiskey. Jag skulle bara ta ett par glas tillsammans med Bryggan, men det var ju så gott så det blev några glas för mycket. Det var ju inte alls så jag hade tänkt.

Alexander fick massa fina saker som han gillade jättemycket, men idag går han ändå runt med sin favoritleksak; vattenkokaren. Den leker han med varje dag och vi har funderat på om vi skall kasta den när vi flyttar men det känns lite taskigt mot honom så vi kommer nog att behålla den :)

Idag blir det lite mer tårta och kakor när familjen Tång och senare även min farsa med bättre hälft kommer på kalas. Jag tänker inte bjuda på whiskey för den är slut men däremot kan jag bjuda på 80% Stroh rum :) Perfekt att skölja ner kakor med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar