onsdag 11 mars 2009

Snart är det dax...

...att flytta härifrån, och fyfan va skönt det skall bli. Vi håller på och går igenom en massa lådor som fortfarande står ouppackade sen förra flytten, och eftersom det stått oanvänt i 1,5 år så är det en hel del man kan skiljas ifrån utan att sörja för mycket. Jag har eldat upp en jävla papper, manualer, tidningar och massa kartonger som sparats, kartonger till mobiltelefoner, högtalare, headset, kameror etc.. som sparats av någon konstig anledning. Och när man ändå rensar så lade vi ut en auktion på vårt gamla köksbord av märket "Äpplet" på tradera. Så åkte vi ut och kikade i några affärer och fick syn på ett nytt bord som vi gillade. Det är ett bord med 6 stolar i indisk stil. Gött. Och min Jeep skall ju också säljas för jag har inte så mycket användning för den som jag trodde jag skulle ha, så jag var iväg igår och köpte en ny bil också. Det blev en silvergrå Volvo V70 bifuel. Gött med Volvo igen faktiskt.

Jag ska försöka skärpa mig lite och uppdatera bloggen mer ofta men allt kan ju inte skrivas, och det är knappast av intresse heller. Men nu har jag skrivit lite, då blir kanske Christoffer nöjd. Han skall vara min flisbitch imorrn, gött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar