tisdag 31 mars 2009

flytt, sprängning, såg, kräks, spyor och uppkastningar

Igår blev Alex dålig som fan, han kräktes och hade feber... sen mådde Sofia lite illa och det gjorde även jag. Idag är det likadant fast nu har även Izabelle blivit dålig. Jag jobbade ändå även fast jag mådde illa nästan hela dagen, nu på kvällen börjar jag bli sämre igen... och imorgon skall jag till Mölnlycke och spränga för en husgrund. Det kan ju bli spännande som fan med en mage som tumlar runt och helst vill vränga sig ut och in. Jag tänkte egentligen ta semester resten av veckan för att påbörja flytten, men jag får fixa den där grunden först.

Imorgon från kl 12.00 har vi 2 bostäder! Dock bara i en månad som tur är, för det är ju inte så kul med två hyror.

Jag hade funderingar på att åka till gymmet nu ikväll om jag mådde ok, men istället åkte jag till Pärlans Gatukök och köpte en hamburgare när jag ändå var i stan och handlade. Det var nog den snabbaste hamburgarserveringen jag varit med om, jag hann knappt säga vad för dricka jag ville ha till innan jag fick burgaren. God som fan var den också!

Idag skulle jag sälja en cirkelsåg till en arbetskompis... när vi skulle prova den så hade det hänt nåt med startknappen så man kunde inte starta den.. så jävla typiskt! Den har funkat klockrent hela tiden! Jag orkar inte med sånt så han fick den gratis istället.

Nu jävlar skall jag fortsätta ha ont i magen!

1 kommentar: