söndag 22 mars 2009

Sjukness in the helg

Förra helgen hjälpte jag Timo och Anna med ett par flyttlass, så igår skulle vi käka lite pizza och dricka lite gött hemma i deras nya lya för att sen gå ut en sväng på krogen. Det har jag sett fram emot hela veckan. Igår sent på eftermiddagen fick jag ont i magen som fan, liksom kramper i mellangärdet och det kom och gick fram och tillbaks. Jag somnade en liten stund på soffan och vaknade av att det gjorde ännu ondare. Så jag fick helt enkelt stanna hemma istället. Och Alexander fick ett bryt och blev varm som fan, han deppade ihop och blev jättehängig helt plötsligt. 39,2 graders feber hade han så han fick lite Alvedon. Vi är båda två piggare idag men jag känner fortfarande lite i magen. Alex springer runt och busar som vanligt men emellanåt blir han väldigt varm, trött och hängig.

Annars är det gött att vi bara har ett par veckor kvar att bo i huset. Nu ser det ut som om något har briserat (kan ordnas) här inne, det är prylar och kartonger överallt! Sofia har packat en jävla massa på veckorna när jag varit på jobbet. Jag är grymt imponerad att hon hunnit med så mycket. Det som är kvar är sånt som vi använder samt möblerna. Vi rensar ut en massa prylar och kläder som vi säljer, eldar upp, ger bort eller lämnar till återvinning etc. Det är så jävla gött att rensa ut saker nu! Sen kommer allt porslin samt bestick etc att kastas eftersom det mesta blivit missfärgat av vattnet. Det blir en svindyr flytt eftersom vi måste köpa en massa nya saker. Men det känns bra ändå.

Någon som vill ha en datorskärm? Den är kanske 21", stor klumpig och så som dom brukar vara. Det är alltså ingen plattskärm. Kom och hämta. Det finns nog en hel del datordelar också, typ kablar, kontakter, skruvar, saker, mojänger, prylar och grejer.

Jag har lagt ut en del gamla tröjor som jag inte använder till försäljning på tradera, mestadels bandtröjor. Utropspris endast 10 kr/paket. http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=400560&listtype=0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar