onsdag 25 mars 2009

Rosengård brinner!! ......åfaaaan?

Varje morgon kollar jag nyheterna på TV. Och nästan varje morgon säger dom att ungdomar tänt eld på hus, tvättstugor, soprum etc i området Rosengård i Malmö. Sen kommer brandkåren dit och skall släcka elden och genast blir dom utsatta för stenkastning och hot från de boende i området. Då får Polis tillkallas för att brandkåren skall våga åka in och fortsätta släcka elden.

Varför lär sig inte Polisen att det är samma varje gång? Jag vet ju om det, då borde väl dom också veta det? Dom är ju utbildade i att bekämpa kriminella? Det är väl bara att åka ut med massa poliser direkt när brandlarmet går? Och bevaka ungdomarna som står i närheten, och ta dom som kastar, sätt dom på ett plan och skicka hem dom! Eller låt det brinna så kan dom ju tälta sen när dom eldat upp sina egna hem. Jävla idioter. Det värsta är att då skulle ju Svenska staten få bekosta en massa tält, som sedan antagligen hade brunnit upp ändå.

Är det konstigt att Svenska folket blir mer och mer rasistiska i sin uppfattning? Men ingen vågar säga något så det är väl bara att låta dom hålla på att elda, våldta, råna etc... och få bostad och bidrag under tiden. FYFAN!

Det låter som jag drar alla över en kam men det gör jag absolut inte, jag känner många invandrare som beter sig väl och sköter sina jobb och anpassar sig till landet dom bor. Sådana skall hyllas och är ju en tillgång för landet men det kanske krävs lite hårdare regler för invandringen i Sverige snart? Fast vem skulle säga det? Finns det något parti som skulle våga ta upp frågan? Inte ens Sverigedemokraterna skulle våga säga det rakt ut.

Jag måste ju så klart påpeka än en gång att jag inte är rasist, men jag hatar dom idioter som kommer hit och tar del i vårt skyddsnät, får bostad, får utbildning och vägledning.... istället för tacksamhet så bränner dom stadsdelen dom bor i. Sen att dom råkar vara invandrare är ju inte mitt fel, jag tycker att dom beter sig som idioter för det. Hur hade jag blivit behandlad om jag åkte till Iran, Irak eller Bosnien och betedde mig så? Eller vilket annat land som helst?

Idag känner jag att jag kommer att ladda mycket dynamit per hål. Använd gärna hjälm idag om ni är i Vänersborgs Kommun.

3 kommentarer:

  1. Jag håller med dig fullständigt!
    Jag är inte heller rasist men politikerna måste öppna ögonen och se vad som händer och våga göra något åt situationen!
    Sverigedemokraterna får ju mer och mer väljare på sin sida och det är väl ett tecken på att fler också börjar tröttna på hur det ser ut i Sverige.

    SvaraRadera
  2. Vart spränger du? Så man kan ta en omväg :-)

    SvaraRadera
  3. Jag har sagt precis samma sak i många år, har fan funderat själv på att starta ett parti för det är fan ingen som vågar säga sånt här rakt ut! Jag är så trött på det! Det borde vara mer som i Finland, för Sverige regering och regler/lagar mm är ett stort jävla skämt!

    SvaraRadera