tisdag 30 september 2008

Turnéblogg 18 september

18 september – Alkatraz Club, Baia Mare, Rumänien

Promotorn på Alkatraz Club hade inga pengar så vi och Graveworm vägrade att spela och en stämning är redan i full gång mot honom. Advokaten håller på med det nu och processen väntas vara klar den 7 oktober.

Utanför bussen kom en gubbe med en påse lim, han hade en egen liten fest.

Vi festade på stället medans Apostasy och Eastern front ändå gjorde sina gigs. Jag fick ett glas med någon sprit i baren och det var nåt som brände ordentligt. Efter en stund ställde han fram ett glas till, men jag sade nej tack… då tog han fram ett basebollträ och lade upp det på sin axel ”-have a drink!” sade han med ett lite elakt flin… jaha, skål då. Det blev fyra glas till slut.

Anders blev så full så ägaren till cluben skulle kasta ut honom men då blev Anders förbannad och skulle börja slåss. Jag gick mellan dom för att undvika massa mer strul. Då började han slåss lite mot mig så jag tryckte upp honom mot väggen och ledde ner honom till bussen. När jag gick upp igen var Anders redan där uppe haha hur fan kom han dit före mig när han knappt kunde stå upp själv?? Det var en kul kväll.

1 kommentar:

  1. Ang. det med Anders snabbhet så har du en tendens till Hanssonsk tidsuppfattning ibland när du är full ;)

    SvaraRadera