lördag 1 november 2008

Nu får det fan vara nog.

Nu väger jag 104 kg, 10 av dom måste bort snarast. Det blir Gi kost och träning nu!

I veckan har vi sprängt för några brunnar mitt i Trollhättan, precis utanför TV4. Dom lär nog ha nyhetstorka för dom kom ut och filmade när vi sköt ena salvan.. Han riggade upp ett glas med vatten och en kamera för att kolla om det skakade något, det gjorde det ju inte eftersom vi måste skjuta väldigt små salvor mitt inne i stan, och dessutom är det massa kablar och grejer precis intill. Vi får ha max vibrationsvärde på 70 mm/s och vi ligger på ca 2 mm/s... så det är små puffar som knappt syns. Men jag sparkade i alla fall sönder glaset för han efteråt. Han blev sur, jag var glad. Alltid kul när saker går sönder. Jag var med på TV4 nyheterna senare på kvällen i några sekunder hehe, nu kanske man blir kändis!

Igår ringde poståkeriet och meddelade att dom hade 2 pallar med instrument till mig! Från Tyskland. Så det tog bara en månad och kostade ca 10.000 kr att få hem våra saker från turnén... smidigt. Nu skall vi bara stämma det tyska bussbolaget (Fairline) på en massa pengar och sen sprida en massa skit om dom till alla, och hoppas att dom går i konkurs eller åtminstone tappar en massa kunder.

Så där, det var tyvärr allt jag kan bjuda på just nu, jag är bakis och har halsbränna. Måste sluta vara tjockis nu. Jag skall göra det nu, hej då.

2 kommentarer:

  1. HA, jag såg dig allt på nyheterna!Sa till Linda, att det där ser ut som Micke och visst fan hade jag rätt :D Bra gjort att sparka sönder hans glas, han ville ju att det skulle hända grejer...
    Skönt ni fick hem prylarna, då kanske ni får sålt märkena snart också ;)

    SvaraRadera
  2. LCHF funkar bättre (?) än GI.... Googla på det vetja, så slipper jag göra en utläggning här!
    Själv har jag 5 kg mindre runt magen sen augusti. Är mätt o belåten dygnet runt, har inte tränat ett skit och mår great!! :)

    /"Enarmad" igen

    SvaraRadera