lördag 15 augusti 2009

John Blund ä la go ällä?

Veckan som gick innehöll en hel del timmars arbete, och alla dom timmarna var i Brastad med slangdragning för bergvärme. Jag har ju jobbat med det i ett par år innan jag började spränga i samma firma, och jag har ju totalt tröttnat på slangdragning och allt som har med bergvärme att göra. Dock så gör jag ju såklart jobbet som jag blir tilldelad så det är inget snack om det, och det är ändå gött med lite omväxling ibland. Men att ha tråkigt i en hel vecka gör att dagarna känns långa och sega, så igår (fredag) när jag kom hem från jobbet så var jag vaken i några timmar sen lade jag mig och läste i manualen till min nya kamera... Efter bara en liten stund, runt 19-tiden kom John Blund och kastade in all sand han hade i mina ögon. Jag sov till kl 7.30 i morse! Cirka 12 timmar sömn haha. Jag var uppe i en minut, lite smått förvirrad, runt midnatt och visste inte riktigt vad jag gjorde, vem jag var eller varför. Nu är jag pigg!

Idag hade jag tänkt dra till gymmet och även kanske ta med familjen ut i naturen, lite fiske och svamp- och bärplockning? Vi får väl se vad dagen har att erbjuda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar