måndag 8 juni 2009

Parkera ej framför porten!

I lördags gick jag upp kl 04 och åkte iväg och jobbade. Vi borrade handhållet för en sprängning och det blev över 100 hål innan vi gav upp för dagen vid 16-tiden. Det värkte i typ hela kroppen och händerna var svullna och det spände som fan! (Ohh guuud va det spänner!) Direkt efter det åkte jag och hämtade Timo eftersom vi skulle grilla och dricka lite. Det var svingött att grilla och dricka vin och whiskey på altanen, och det tog inte speciellt lång stund innan yrseln infann sig. Det kan ju bero på att det inte blev så överdrivet många timmars sömn mellan fredag och lördag, jag var ju även uppe med Alex en sväng vid 2:30-tiden. Och det kanske beror lite på att jag inte dricker mig full alls ofta nu. Skit samma varför, jag blev full iaf, men inte överdrivet dregelfull.

Vi grillade kyckling och champinjoner med blåmögelost. Till det åt vi potatissallad med fetaost och gött i som Timo gjort! Svingött!

Sedan tog vi en taxi in till stan och där snurrade vi runt i några timmar, drack några öl i ett öltält, snurrade runt en stund till etc. Sen tyckte jag att det var dax att dra hem, jag hittade inte Timo just då så jag började gå hemåt. Tydligen tyckte jag att det var ganska kul för jag gick och småskrattade... och jag tog kort på en port. Jag kanske tyckte att den var snygg eller nåt? Sen när jag gick genom den lilla skogen brevid Karls Grav så tog jag kort på vägen, och tänkte lägga upp den bilden på Facebook direkt genom telefonen, men det fungerade inte alls då.

Igår mådde jag så jävla illa så jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Så det enda jag kunde göra var att sova, vila och sova en stund till. Det slutade med att jag sov nästan hela dagen. Är det värt att dricka sig full för att ha kul några timmar om man skall må som en röv i ett par dygn efteråt? Nej, det tycker jag inte. Skit också att jag missade att rösta i EU-valet, jag var inte helt säker på vad jag skulle rösta på men kunde ju hellre rösta blankt än inte alls.

Nu på onsdag skall jag träffa min PT för att få mitt nya träningsschema och för att köra första passet med fria vikter! Fan vad jag ser fram emot det! Jag köpte en ny cykel i fredags också men jag har tyvärr inte haft tid eller mående för att testa den ännu! Hoppas jag mår bättre ikväll så jag kan glida ut en sväng med den. Den har fjädring både bak och fram så nu kan jag ju köra uppför träd och nedför berg och sånt. Säkert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar