lördag 24 januari 2009

104,3 kg.... igen

Imorse kl 7 ville vågen inte alls som jag ville... den visade på 104,3 kg igen. Det vägde jag för två veckor sedan och nu har jag alltså gått upp 1,1 kilo den senaste veckan. Jag blev inte så värst förvånad egentligen, för jag har inte käkat speciellt bra i veckan. Igår blev det en pizza på lunchen och i onsdags en hamburgare till lunch. Och det har blivit en del hårt bröd på kvällen, inte bra alls. Jag har också käkat en massa frukt i veckan så det mesta av det extra kilot är nog vätska som samlats.

Men kl 8.40 blev jag hämtad av Bryggan och vi åkte till gymmet. Jag chockade mig själv och sprang på löpbandet en stund! Fyfan. Sen fick armarna en omgång och även axlar, bröst, mage och rygg. En och en halv timme tränade vi idag.

Om några timmar skall vi till min farsa och käka middag, det skulle bjudas på något slags älgkött som var strimlat i kebabliknande flarn, starkt kryddade. Det låter ju riktigt gött, fast jag har inte käkat älgkött på massa år nu eftersom jag tröttnat på det. När jag bodde hos morsan och farsan så var det älg, hare eller rådjur till middag ganska ofta eftersom min far är helt galen i jakt och därmed också skjuter en hel del djur.

Nu skall jag steka korv och ägg. Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar