tisdag 27 januari 2009

Tälta?

Fan va gött. Imorgon säger vi upp huset! Vi har inget annat boende fixat men det får väl ordna sig på något sätt. Jag har ett tält.

Jag var även och rensade ur det sista ur replokalen idag, det blev en hel Jeep full med prylar, kablar, trumskinn, mickar, mixerbord, stativ, Lord Belial cd's etc etc.... någon som behöver köpa något? Jag kommer även att sälja lite el-verktyg och maskiner. Det känns inte som att jag behöver ha en cirkelsåg på stativ i en lägenhet... inte heller en slipmaskin eller kompressor. En frys, en tvättmaskin kanske? En sänggavel i furu? Kaninbur? Min kusins Audi står här ute också, den kan säljas. Får vi tag på en lägenhet inom tre månader så kan jag även sälja ett tält.

Om du känner att du vill köpa något, maila mig på micke@backelin.com

1 kommentar:

  1. jag har en barnsäng till salu, tydligen är den inte till för barnen att sova i utan mest för prydnad.

    SvaraRadera