fredag 16 januari 2009

Life goes on

Nja, vardagen är inte mycket mer annorlunda efter att vi lagt ner Lord Belial, men det känns konstigt ändå. Jobbet är precis som det var innan, jag har precis lika lite tid till allt, vad nu allt innebär? Jag har fått massvis med email av fans från när och fjärran som mest vill säga krya på dig till mig och även ett gäng kommentarer via msn, facebook etc. Folk beklagar sig över att bandet inte finns mer men alla verkar förstå precis varför det är som det är och alla verkar acceptera det och tycker att jag gjorde rätt. Jag vet att jag gjorde rätt val, ingen tvekan om det. Men jävligt tråkigt, det är det ändå.

Idag ringde en journalist från ttela och intervjuade mig lite om nedläggningen av Lord Belial, det kommer nog i tidningen imorgon tror jag. Men den som läser min blogg hittar nog inget nytt i den artikeln tror jag, det finns inte så mycket att säga liksom.

När jag kom tillbaks jobbet vid 16-tiden för att byta firmabilen mot min egna så hände exakt samma sak som med Audin, det bara klickade i reläna och bilen var död! Fyfaan! En förbannelse över att ställa bilen på jobbet. Men med startkablar så gick den igång, men den lät som en gammal båt ungefär... och det fanns ingen tomgång. Efter en stund kom tomgången tillbaks och bilen gick som vanligt igen. Jag åkte sen till gymmet och tränade i strax över en timme. Det var gött som fan men jag är nog på väg att bli lite sjuk för jag har varit svintrött hela dagen, även igår, och nu är jag ännu tröttare. Mina ögon är typ röda och blanka och vill helst inte vara öppna alls, så jag ska nog lägga mig och stänga av synen lite.

Godnatt folk!

1 kommentar:

  1. In english please!!!!!!! I CANT UNDERSTAND NOTHING AT ALL. I really gonna miss u guys, hope LB reborn soon again.

    Cheers From MEXICO.

    Gwen.

    SvaraRadera