söndag 4 januari 2009

Toxic Waste

Vätskor som samlas i kroppen är inte så svåra att få ut. Från den 31 dec tills idag har jag gått ner från 107,5 kg till 104,8 kg, det är -2,7 kg på 5 dagar. Jag är såklart nöjd med att bli av med de kilona men samtidigt vet jag att det mesta är vätska och det kommer lika snabbt tillbaks om jag inte fortsätter. Så det är bara att köra på i samma linje, med samma slags mat som de senaste dagarna och med mer motion och styrketräning. Jag dricker ett par koppar YogiTea Detox-Te om dagen och det gör att det blir en jävla fart på magen (och allt nedanför magen i systemet)... Vart kan man köpa skyltar för som varnar för Toxic Waste för att sätta på dassdörren?

Träningsvärken som jag hade igår vittnade om att träningen på gymmet i fredags gjorde gött! Jag kunde knappt röra armarna över axelhöjd. Det är gött när det känns att man gjort något.

Igår blev det lite lördagsgodis bestående av en stor näve cashewnötter och ett halvt glas Pepsi. Det får räcka så för börjar jag sväva ut för mycket på lördagarna då är jag snart inne i samma bana som tidigare, då drog jag lätt i mig en burk Dulce de Leche glass i ett svep, plus några (eller många fler än några) Delicatobollar och sen ett jävla småätande hela tiden.

Idag öppnar inte gymmet förens kl 15 så jag får se om det blir något idag, kanske en sväng i kväll, annars har jag bestämt med Bryggan att han skall med och träna vid 8-tiden på tisdag morgon. Gött att slippa träna själv, det är ju så tråkigt. Han får ett gratis dagskort av mig eftersom jag fick 6 st sådana när jag köpte mitt träningskort. Om någon mer vill med och testa så är det bara att hojta till för jag har några gratiskort kvar.

1 kommentar:

  1. På alienbase har det funnits sådana man har på toalettlocket

    Robert

    SvaraRadera