torsdag 2 oktober 2008

Återhämtning...

Kroppen förbannar mig nu, efter att ha fyllt den med öl, vin och sprit i lite mer än två veckor så hämnas den med att ge mig feber och svettningar.

Turnémanagern Florin räknade på åtgången av öl under de här veckorna, han kom fram till ca 4000-5000 öl. Plus det vi köpte själva samt fick på krogar och restauranger. Då tillkommer alla flaskor med vin, vodka, whiskey och likörer. Men vi var ca 20-24 pers som inmundigat detta tillsammans, men det verkar som om min kropp vill ta hämnd för alla öl ändå... Jag har visst lagt på mig en del också, från ca 99 kg till 104,2 kg, men av det kommer jag att gå ner en hel del på ca en vecka för det mesta är pga öl, vitt bröd och för lite motion.

Men hur som helst så är det jävligt gött att vara hemma med familjen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar