lördag 18 oktober 2008

Turnéblog 1 oktober

1 oktober – Tyskland -Sverige

Vi gick upp kl 05.45. Taxin hämtade oss kl 06.15 som vi redan bokat. Vi åkte till flygplatsen i Frankfurt Hahn och där tog vi en liten frukost, en macka och ett glas vin. Denna gången var vi på flygplatsen redan ett par timmar före avgång! Vi lär oss av våra misstag, vi kommer aldrig mer att ha för tight schema när vi åker till flygen, man vet aldrig vad som kan hända på vägen. 3 minuter och en sur kärring kan kosta en hel del….

När vi landat på Skavsta så ringde vi en taxi, men det tog sån tid så vi hoppade in i en annan taxi och sade till honom att köra till Nyköping busstation… Han körde iväg och sade ”-Jag har inte en enda susning, jag är från Norrköping” … Vi började skratta och sade till honom att ”-Det lät ju jävligt förtroendeingivande””-Ja, men så är det, men vi skall försöka hitta dit i alla fall” säger han då. Vi kom fram i alla fall efter att han fått fråga en annan taxichaufför om vägen.

Pepa hoppade på en buss till Åmål och jag, Thomas och Anders köpte biljett till Göteborg.
Väl framme i Göteborg så hämtade Thomas fru Lollo oss där och det var gött att åka bil i Sverige! Vi åkte hem till dom där min fru Sofia väntade på oss med min bil. Anders åkte med oss till Vänersborg och sen åkte vi hem… Fyfan va gött att vara hemma igen!

En jävligt tokig turné som kanske kan sammanfattas fint med detta foto:
från v.t.h; Thomas (Lord Belial), Martin (Graveworm), Pepa (Lord Belial) och Eric (Graveworm).
Kolla på Eric, hur fan kan man se ut så?? Hahaha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar