torsdag 16 juli 2009

Kort natt och skön musik

Igår kväll blev jag sugen på ett glas vin så jag hällde upp ett glas rött vin ur en Bag In Box, det var grymt gott så jag hällde upp ett till, och sen ytterligare ett. Det var skönt att sitta och bara slappa vid datorn och bli lite mjuk och fin :) Jag lade mig strax innan klockan ett inatt.

Klockan fem ville Alex att vi skulle gå upp, då var han hungrig igen. Så han fick välling (600 ml!!) och somnade sen i en halvtimme till innan det var dags att gå upp för dagen. Så det var bara att fixa min gröt och mitt kaffe och acceptera att det var färdigsovit. Om runt två timmar (kl 10) drar jag till gymmet en sväng. Kanske sova på en bänkpress. Eller heter det pressbänk? Man gör övningen bänkpress på en pressbänk? Bänkpressbänk?

Jag ägnade en del av kvällen igår till att surfa runt lite med sökfunktionen i Spotify och kollade upp massa olika för en blandad playlist som skall passa på en fest med folk från runt 20 år till upp mot 65. Så det blev allt möjligt, från Deicide, Dimmu Borgir och Mötley Crue till Thore Skogman, The Kristet Utseende och Boney M :) Det var jävligt kul att lyssna på allt gammal och konstigt. Jag gillar Spotify.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar