torsdag 23 juli 2009

Sverige vill supa!

I dagens TTELA var det en insändare av en nykterist som avslutade sitt inlägg med meningen; "Vi från nykterhetsrörelsen kommer fortsätta att slåss för ett drogfritt samhälle. Lita på det!".

Ok, så bara för att dom i nykterhetsrörelsen vill vara nyktra så måste alla vilja vara det?? Vilka jävla idioter! Om jag vill supa mig skitfull så ska jag väl få göra det? Dom måste väl kunna hitta något vettigare att lägga energi på än att försöka göra det svårare för mig att få tag på sprit, eller att få regeringen att lägga på fler skatter och avgifter på alkohol. Jag försöker inte få dom att supa, för fy fan, tänk om dom är ännu jobbigare när dom är fulla. Det är jag.

Jag gillar inte SAAB, så jag skall göra allt jag kan för att ingen köper bilar av märket SAAB, jag skall manifestera att SAAB inte är bra alls och hänvisa till att det är livsfaligt att köra SAAB, det är bilens fel att den kör på människor eller krockar med andra bilar, för det kan väl absolut inte ha med personen som kör bilen att göra! Inte en chans! Därför stoppar vi det centrala och det som är lättast att nå i hela grejen, nämligen bilen själv.

SKÅL!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar